Korisničke informacije
Cijenjeni korisnici, u cilju vođenja ispravne i točne evidencije podataka, te daljnjeg pružanja što kvalitetnije usluge, molimo vas da nas prilikom useljenja u novi prostor, te svake promjene korisnika izvijestite o istome.
Svaku promjenu vlasništva ili davanje u najam objekta, korisnik je dužan pismenim zahtjevom prijaviti u rok od 15 dana od učinjene promjene.
Uz zahtjev dužan priložite sljedeće dokumente:
– kupoprodajni ugovor ili ugovor o darovanju ili ugovor o najmu ili međuvlasnički ugovor ili
– rješenje o nasljeđivanju
Svi dokumenti moraju biti originali ili ovjerene kopije.
Dokumentaciju možete dostaviti putem:
– pošte na adresu Biskupa Mihe Pušića 2, 21480 VIs
– osobno u ured
– elektroničkom poštom na adresu info@gradinavis.hr
Info
- IZJAVA ZA NOVE KORISNIKE
- ZAHTJEV ZA PROMJENU PODATAKA